پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در شنبه 1 خرداد 1395
بازدید : 354
نویسنده : محمد مهدی علمداری

Eleven james

ایا شما از آن دسته هستید که ازساعتهای متنوع و زیبایی لذت میبرید و علاقه دارید طبق مد موجود با بازار پیش میروید ، ولی در هیچ زمان این هزینه ها را نداشته اید تا صرف خرید ساعت یا تغییر ان را بکنید ، ما به شما سرویس ارائه ساعت های کرایه ای Eleven James  را معرفی میکنیم . شما میتوانید عضو این مجموعه بشوید و از این ساعت ها با برند های گوناگون استفاده کنید.

Trunk club

برای اکثر افراد معمولا پیش آمده که با خرید لباس و انتخاب ان مشکل دارند و مشاوری برای اینکار ندارند ما به شما مصرف کنندگان سرویس Trunk club را معرفی میکنیم که خرید را برای شما اسان میکند و به شما مشاوره و کمک میکند که لباس مورد نظر و سلیقه خود را انتخاب کنید

Cognitoy Dino

این شرکت ابتکار خلاقانه ای در زمینه هوش مصنوعی در اسباب بازی دایناسور انجام داده که با استفاده از این نواوری مدرن با کودکان خردسال ارتباط پیدا میکند و برای بازی بچه های قرن ۲۱ طراحی شده و بسیار مهیج میباشد . این عروسک با کمک شرکت IBM Watson  به پیشرفت کنونی رسیده است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: